martes, 20 de septiembre de 2011

Una mica de mi!


  Hola companys! Com ja sabeu em dic Cheyenne i crec que aquest nom em defineix a mi tal i com sóc ja que es un nom especial, diferent. Curso 4rt de la ESO i aquesta es la meva primera publicació, aquí sabreu una mica més de mi, sobre els meus gustos musicals.

  No tinc cap tipus de música preferit, simplement m’agrada tot! Algunes cançons més que altres, això sí. Alguns dels grups de música que escolto més, serien: Mcfly, Jason Mraz, Bruno Mars, Justin Bieber, Teràpia de Shock, Pereza, Don Omar, Juan Magan, Bob Marley… Com podeu veure no tenen res a veure entre ells.

  Que quin es el grup de Teràpia de Shock? doncs són 4 joves que s'han ajuntat i han format aquest grup. Percert, fa poquet van fer un concert a Tarragona, per mala sort no vaig poguer anar...





Os deixo aquí la canço més popular que tenen, os sonarà seguríssim ja que surt a la sèrie de Pulseres Vermelles!
-Sense tu jo no puc, sense tu si no hi ets, sense tu jo, no sóc ningú…




Ohhhhhhh si, m'encanten els ragtimes del Scott Joplin! El que més m'agrada es el següent.
M'hi puc pasar minuts i minuts escoltant-la!

Gràcies per la vostra atenció! Fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario